Stugan igen.

Hejsan svejsan !

Då är man nere i Båstad igen.
Kom ner igår.
Tog en liten annan väg och åkte båt. ;D
JAG ÄLSKAR ATT ÅKA BÅT.

Och så var det nåra får som hade smitit utanför inhängaden.
Och som vanligt kunde jag inte låta bli att ta kort på dom söta.



Denna bilden tyckte jag blev fin. Vet inte varför. Blev bara lite extra. :)

hahahaha. pappa och bilen blev omringade av får. ;D


så grymt söta.


haha, det var allt för mig.
Men imon ska vi till danmark.
Bara tura lite.

OCH JAG SKA ÅKA BÅT. Hihi. ;)



Hejdå. :) <3

Släng in en fin kommentar!
Postat av: VIKTOR J

nice!!

2010-08-11 @ 18:43:11

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow