KAROLINA PALM

Tjena !

Igår var det en toppen dag för jag var med Karolina Palm.
Vi åt glass och badade och badade igen.
Senare gick vi upp till isaberg.
MED CYKEL !
Det var jobbigt.
Men vi tog med den bara för att det gick fort ner sen. ;)
Där uppe tog vi lite kort som Karro skulle lägga upp på sin blogg.
Men dom har inte kommit upp än.
Även ett videoklipp kommer. ;D

Det var en rolig dag.




Pussi <3


Släng in en fin kommentar!
Postat av: rune

du verkade ha en kanondag. hej jag heter rune vad heter du jag gillar dig.

förlåt, jag fick ryck. men ah. hihihihi. "Pussi". (L)

2010-07-05 @ 08:39:44

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow