Anderstorp.

Hejsen svejsen !

Skulle till Anderstorp imon och träffa nåra där.
Men det blir inte av för allt blir så krångligt.
Så istället kommer jag, julle, marre, renée och millan bada vid kroksjön.
Jag tror inte jag orkar ta med kameran.
Men skriver väl senare hur det var där.

Behöver reda upp en sak.
Men det är inget vi behöver ta upp.


Var med Julle och Marre idag.
Vi fick fullkomlig damp.
HAHA. Vi körde ta i hela huset.
Nae, överdrivet.
Men vi hade grymt kul.
Och sen spelade vi lite fotboll med lillsyrran och hennes kompisar.


Roligt.






Hoppas alla har det bra där ute.
Puss <3

Släng in en fin kommentar!
Postat av: karolina

sv.

okej ,

jag lovar att ta bort bilden !

fast den va super söt !

2010-06-30 @ 20:12:42
URL: http://karolinapalm.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, det var kul !

puss;*

2010-07-01 @ 18:26:46

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow