Stugan. :)

Sitter i stugan nu.
Är typ sjuk.. ):
eller jag  var det igår och jag mår inte så bra idag heller men bättre :)
Har jätte ont i halsen och mitt öra värker. :s

Vädret kan man ju inte skylla på, på dom senaste dagarna.
Har ju varit helt underbart!
Men nu oskar, regnar och vi såg till och med en blixt utanför fönstret :o
USCH!


Jaja, inget att gör någonting åt. ):

Men jag kanske inte bloggar så mycket de närmaste dagarna för att mitt internet är jätte segt :o
Så det är ganska jobbigt att vara inne då.



Men ha det gött alla fin, fina människor! <3






Släng in en fin kommentar!
Postat av: Nikko

Det är ju mina händer (a'

2010-06-22 @ 21:28:21

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow