vet inte vad jag ska ha som rubrik ?

Är i stugan nu.
haha, "som innan*..
Men har inte lika ont i halsen nu.
Det är ju skönt det.



Var i torekorv en liten sväng igår.
Var inne i hamnen och var på det där båt museet.
Åkte även in i en liten bokskog.
Åh, jag älskar sådana skogar. (y)
dom är mysiga. :)
Osso stannade vi på ett ställe med stenar vid havet.
Jätte fint ställe. :D

Sedan när vi kom tillbaka till Båstad cyklade vi in till hamnen.
Där fiskade vi krabbor. ;)
Haha, skit kul.
Och som álltid har jag kameran med mig. Så har tagit ganska
mkt kort. Kan inte ladda upp alla men endel. :D<3
Så om du har tagit din dyrbara tid till att läsa allt detta så tackar jag för det. xD




Båtmuseet.




Krabbfiske.





Det var allt för mig.

Hoppas ni har det bra.. <3


Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow