MATTELÄXA.

Hej !

Kan någon förstå att matteläxa är så grymt tråååkigt !!!???
ja, iaf. Det är det. Värken om du förstår det eller inte...

Jag vet att jag inte har bloggat på evigheter..alltså 4 dagar..
Så ge mig nu en riktig utskällning alla ni som orkar läsa min blogg ? ;)

Har gått och tänkt nu snart i 2 veckor om jag ska fortsätta med skidåkningen eller inte.
Och har inte kunnat bestämma mig. Menne, nu så är det gjort.
Ska fortsätta. :)


OCH, kanske ska till idre med bästa Karolina !
Shit vad kul vi kommer ha i vinter älskling ! <3333



Puss. <3


Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow