Mysnatt med millan och julle !

Heeeeeejjjj !


Igår då var det ett litet pyjamas party hos julle !
haha, med 3 personer. ;)

Och den dagen var en grymt rolig dag !
För att....jaaah. hihihi... JULLLEEE !!!???? ;);););););););););););););)

Och så måste jag bara säga att millan och julle jävlades med mig. Oharregud.
Det där glömmer jag aldrig. seriöst. var tvungen att lägga mig ner på golvet för att kunna andas ! xd
HAHAHA. men det var grymt kul vare.
Haha, somnade i förän halv 5. hehehehe. ;D

Hihi, <3


Här kommer även bilder från den kvällen/natten. <3






PussHej. <3

Släng in en fin kommentar!
Postat av: Julia

DET VAR VÄRKLIGEN OTROLIGT MYSIGT!!



hahahhahahah Lina;);););););) <33

2010-10-16 @ 20:15:31
URL: http://juliaasegna.blogg.se/

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow