roligaste hemkunskaps lektionen på länge

Heej !


Idag då.
Kan jag säga att det var en riktigt dryg dag !
(eller iaf hela dagen tills hk:n)

På so:n höll jag och julle på att somna. -.-
Handlade om stenålden och människans ursprung..? (stavning) och allt det där.
Så grymt tråkigt !

Så jag fattade inte hur jag skulle orka med hemkunskapen efter.
HAHAHA. Men det blev verkligen inte som jag hade tänkt mig !

Elias och bella kan inte se varandra utan att bella börjar asgarva !
Och tror du inte då att dom skulle jobba i samma grupp och laga mat !?
Oharregud ! hahaha, bella skrattade HELA LEKTIONEN.
Och jag börja skratta bara för hon gjorde det. Jösses, säger jag.
Det var en grymt rolig lektion. :')

Sen så hade vi ju prov i det med.
Kan ju säga att det gick riktigt bra. :)

Har nog inget mer att säga nu?


Så hejdå! <3

Släng in en fin kommentar!
Postat av: Isabella <3

HAHAHAHAHAHAHAHA! MÅSTE SÄGA ATT DIN ÖVERSKRIFT SÄGER RÄTT MYCKET!



lina, dagens höjdpunkt! haha xD

2010-10-21 @ 17:35:48
URL: http://bellasvenningsson.devote.se

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow