lite bilder

Tjeena !

jadu, dåligt bloggande. Har inte hunnit.
Mycket läxor nu förtiden.
Fast igentligen beror det inte på det.
Utan att jag inte har haft något att skriva. xD

Men har jag väl nu...eller inte.
Men vi får väl komma på något.

Har lite bilder under denna tid jag inte har bloggat.
Kameran fick även förlja med till skolan i onsdags.

Tog inte så jätte mycket kort där. Lite i bussen.
Sen det ända kortet jag fick i skolan var på Oliwer. xD



hahahahahahahahaha.
Nu är det såhär att ni måste gilla Davids pooser. ;)
Skit bra fotomodell ju. ;D <3






Blev inga mer foton sen den dagen. <3


Naturfotografierna är från när jag var ute lite i skogen. :)





K O M E N T E R A !



hejdå. <3


Släng in en fin kommentar!
Postat av: Denise

LINA TA BORT!! :O (:

2010-09-05 @ 21:27:20
URL: http://www.deniseponny.blogspot.com

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow