Skola imon

Hej !



Var på A6 igår. :)
Köpte lite kläder. <3

Och en möööössa. HAHA.

Sedan 2 par skor.
Vinter och sedan ett par lite högre i skinn. :) <3


Skolan imorgon. Blir väl kul. Bara det att nåra säger att vi ska ha fysik "prov".
Men det har inte jag hört något om.
Så frågade Julle. Och hon sa att det inte skulle vara det....så får väl lita på henne. :) <3
haha.


Sen så tjatade nite på mig att jag skulle komma och se fotbolls match. men nähä. då skulle bella till a6. Marre till faster. Renée.."kolla igenom något". Millan vara hos Clara och julle hos sin mormor och morfar. AHHHH.
Vill inte åka själv. hahhahahha. :)

Men jag och marre kanske tar det på torsdag ist. ;)








Ny stickad tröja, :)



Puss. <3

Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow