Veckan.

Tjo !


Var med marre i tisdags. Tog lite bilder. Men bara en av dom alla (jätte många) som jag laddar upp. xd
Men jag..var väl på sådär humör. Ja, och då drar ju marre igång. Vetefan. Men då börjar vi asgarva !
Och vi spelade in film. Och harre gud som vi höll på. ;D HAHAHAHA.
Men det var en rolig dag. :)








Sen så följde jag med Bella hem idag !
Haha, men sen då när vi skulle gå hem. Så frågade david om vi kunde följa med han hem.
Haha, han skulle visa lite runt eller vad det var. :)
Och harre gud. HAHAHAHAHAHA. Han hittade en hjälm på vinden som han tog på sig. oshit. det var verkligen kul.
Så var bara TVUNGEN att ta en bild på honom. xD





ja, det var det. xD




Senare då. när vi kom hem till Bella. Så åt vi lite.
Sen var det att gå bort till aif och titta på när niklas och dom spelade fotboll. :)
HAHA. Men Bella satt och hade värsta 3:dje värlskriget med myggorna medans jag satt och var helt inne i när dom spelade fotboll. HAHA. det var kul. (y) xD


Och vet ni ?
IMORGON ÄR DET SIGGES !
OCH DET KOMMER BLI GRYMT KUL !
tralalalala. (a) :D

så bella hänger med mig hem efter skolan. Sen kommer millan och renée till mig.
Så gör vi oss iordning. :)
Kul, kul. ;D




Hej sålänge. <3


Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow