fråga

hejsan ! Kan säga att det hänt massa... Men det orkar vi inte ta upp nu för hade tänkt svara på en fråga som jag har fått. Cassandra om En rolrolig dag: Hej, får man fråga vad för kamera du har när du tar kort? :) Det är jätte fina bilder du har fotat! svar: Hejsan ! Jag använder min canon EOS 450 , och inget speciellt objektiv :) (kan lägga till att min blogg fungerar fortfarande inte som den ska så därför kommer det inte upp bilder) Hejdå ! <3

Släng in en fin kommentar!
Postat av: BIIIIIIANCA

tror inte de är fel på våra bloggar, för kan inte heller lägga upp bilder, tror de är fel på oss hahaha. neee. men datorerna haha :o

2011-08-17 @ 17:35:50
URL: http://biancafransson.devote.se/

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow