Tältning och grillning blir mys !

Hejsan !

Tillbaka lite till nutid.. (nästan)
Veckan innan vi började skolan så tältade jag, bella och julle!
Vi tänkte tälta å en ö.. men det blev inte så, som tur va. Utan det blev borta på isamon ist..
haha, men om vi varit på en ö hade vi inte kunnat grilla.. så det va bra !

Anton hjälpte oss med att bära och sen gick han aldrig hem.. eller jo, han sov inte över..  haha, förlåt bella, men det skulle inte av rättvist för mig och julle ;)


jo.. jag och julle va ju lite avundsjuka.. men vi hade ju varandra ! :)

Jag och julle gjorde äppelbitar och la i folie tillsammans med socker, havregryn och kanel !
Ofattbart kort ! Men anton och bella orkade knappt äta något ? :question:
Jag och julle bara fräkte i oss av vad som fanns ! HAHAH :D

brinnande kärlek ♥



Grymt mysigt var det !
Puss på er tjejor! pussen till anton får bella stå för.. hahah :D

Hejdå ! <3


Släng in en fin kommentar!
Postat av: Julia

SKICKA BILDERNA NU ELLER LÄGG DOM PÅ ETT USB! KAPISH!!

2011-08-29 @ 21:32:44
URL: http://juliaasegen.blogg.se/

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow