Foton med Julle !

Hej alla ute i vida världen !

I söndags..heh, aa för en vecka sen.. inte bloggat så mkt..
men iaf,
då var jag och julle ute och tog lite kort !
Var borta vid kroksjön sen så gick vi upp till bjärsved klint ! (y)



hahahaha, jag ställde fram foten precis när den skulle ta ! xd

jag vet, jag och julle blev inte i fokus..men skit samma ;)

hehe, inget fokus här heller.. med behöver vi inte lägga märke till ;)

När vi skulle gå upp till bjärsved klint så gick vi förbi min farmor och farfar, så tog ett kort på det GAMMLA huset ;)


ajemen, såhär ser Hestra ut uppifrån för er som inte visste det. ;)


Finns lite fler som jag hade tänkt ladda upp men dom ville inte bli uppladdade. :(
Det dampade totalt !


Hejdå ! <3


Släng in en fin kommentar!
Postat av: bianca

fan vilka fina kort! :D♥

och så söööööööta ni är!:D♥

2011-02-08 @ 21:56:46
URL: http://biancafransson.blogg.se/
Postat av: Olsson

Vilken fin blogg du har, råkade kika in här! Ett tips när du tar flera seriebilder-lägg bara upp det bästa av dem. Annars toppenfin!

2011-02-09 @ 15:11:46
Postat av: carolina

fan va fina bilder!

2011-02-10 @ 16:37:02
URL: http://carolinans.devote.se

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow