första gången på skidor !

Tjena alla !

Jaa, nu ska jag berätta att i torsdags så var jag och julia magnusson uppe i skidbacken.
Hon lånade min systers skidgrejer.

Och detta var FÖRSTA gången hon stod på ett par skidor.
Aldrig åkt innan.
Och då skulle ju jag lära henne att åka ..

hehe.. :)

Men kan säga att hon är VÄLDIGT lättlärd.
Lärde sig ju jätte fort !

Bromsa gick bra, och även att svänga ;)

Så vi tog några åk i dalabacken efter att vi hade varit barnbacken ganska länge.
Och dalbacken gick ju galant.
Så sa vi att kanske skulle hon klara familjebacken..men njaa. det gick väl sådär.

Men hon kom ju ner !

Tyckte du var jätte duktig Julle !
Kommer snart bli ett skidåkarproffs ju ! ;D

hihihi.

Rolig dag :)



jag o julle ! <3
Hittade en väääääldigt gammal bild på mig och julle !
haha, den var tagen när vi var på klassresa på Vidablick !

Pusshej ! <3

Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow