SNÖKAOS

Hej alla människor därute !



Hade ju träning igår.

Och efter träningen var jag och karro påväg till barnbacken.
Men så hörde vi sirener. Brandbilar, ambulaner och polisbilar kom farande.
De spärrade av vägen till barnbacken så vi var ju tvugna att titta lite och se vad som hänt.
Då såg vi att det hade rasat ner massor av snö från skidshoppens tak.
Brandmännen var i full gång med att gräva och se så att det inte hade hamnat någon under.

Jag fick just då några sms från en kompis om att det hade kommit ut på radion att taket hade rasat in och att det hade rasat in på resturangen. Men jag och karro såg inget hål i taket så vi gick och frågade en av brandmännen vad som egentligen hade hänt, och han sa att det bara va ett ryckte som hade gått. Som tur var.

Sen läste jag i tidningen idag att dom hade inte hittat någon under all snö.
Och tur var väl det. Hade nog gått riktigt illa isf. :/



Hejsvejs ! <3

Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow