Tjejkväll hos bianca !

Hej hopp !

I fredags var det ju tjejkväll hos bianca !
Vi var 10 stycken som var där, jag, julle, marre, renée, matilda, ebba, klara, isabell, maja och då bianca! :)

Vi hade SSSSSÅÅÅÅHHHHÄÄÄÄÄÄRRRRRRR roligt ! :D:D:D:D:D:D
hihi, alltså skit skoj ! :)

Och det finns 3489758934769238467 bilder....Men alla dom orkar jag inte ladda upp .....
Men det kommer bilder ! HÄR :



hahaha, jag lockade hennes hår och då satte jag upp det i en sån här knut.. xd


SÖÖÖTNOOS !








HAHA, marre i bakrunden!
Jag tog på mig biancas one pice !
Gud vad skön den är ! 

HAHAHA ! ZOMBIE ! xd





HAHAHA, renee, du ser riktigt glad ut !! ;D

HAHA, sen kom anton och kopplade in högtalare till datan ! ;)
Jag vet ! Det var en tjejkväll...vet faktiskt inte varför han och david kom.. xd

hihi, vi körde fågeldansen ! ;) (y)


HAHAHA !

GAPFLABB.. xd

Mathilda, du borde bli fotomodell ! ;D hahha, yej ! <333

HAHA, ebba, din min ! ;)



Detta var då bara en litenliten del av alla bilder vi tog i fredags ! xd
hihi, hoppas ni fick en rolig stund av att titta på dom ;)

Hejdå ! <3

Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow