ojoj, vilken dag !

Tjena !


Kan börja med att säga att detta har varit den galnaste dagen på sommarlovet hittils !
Jag och julle skulle cykla till mikaels stuga !
och ja.. vi fick en usel vägbeskrivning.. så vi kom till vik..

och då sa dom att dom var väääldigt långt där ifrån.. så vi fick cykla tillbaka..
Sen hamnade mitt ute i ingenmansland ! Alltså skogen !

och ja.. cyklade på nissastigen en liten bit.. kan ju säga att det kändes inte säkert !
Men kan också meddela att vi överlevde iaf !
hehe..

Men jösses säger jag, det hände en massa saker.. och massa till.. kommer inte få plats om jag ska skriva allt !

Men vi kom tillslut fram iaf :)



Blev inga fler bilder :)

HAHAH, deras båt gick sönder.. eller.. åran.. så vi fick springa dit och bära båten.. -.-
och den va inte liten. Ganska tungt ! Men vi va 5 biffar som klarade det bra ;)
hahaha <3




Hejdå ! <3

Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow