Spanska !

Hej alla goa och glada !

Precis ätit pizza, känner att det var väldigt längesen jag gjorde det ! :o

Hängde med Julle efter skolan och vi tittade på hittade Nemo.. (härmade allt dom sa) as kul ! xD
Sen tittade vi på en film som hon hade fått i namnsdags present. "sebbe" var namnet på den filmen :D
Ehm, den var bra men ändå lite konstig.. Det var inget slut.. eller jo, klart det var, men inget bra slut :)

Sen idag så fick vi tillbaka vårt spanska prov !
Och jag fick 45 av 47 !
Alltså mvg !
Jätte nöjd :)

HAHAHA, nu känner jag att jag ahr berättat den här dagen helt baklänges men det får ni nöja er med.
Annars om ni inte vill det kan ni ju läsa texten igen fast åt andra hållet så blir det ju i rätt ordning iaf ;)
Fast tror ingen orkar göra det..

Aja..

Hejdå ! <3

Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow