Cykeltur !

Tjena !

HAHA, jag får ju inte glömma berätta om min och julles "lilla" cykletur !
Vi sa att vi cyklar bara en liten runda runt samhället.. och ja.. vi hamnade typ halvägs till tranemo..xd
HAHAHA.. när vi kom till bösshult blev jag riktigt törstig.
Och eftersom vi egentligen bara skulle cykla runt hestra så tog vi ju inget vatten med oss..
jag är ju som jag är.. så jag såg en sjö så cykla full fart ditt och vad gjorde jag?
Jo, drack.. :D:D
HAHAH. :)

Men efter det ar jag inte törstig länge :)

Sen hitta jag en groda, och så höll julle på att cykla över en huggorm !
Man upplever mkt när man är på en oplanerad cykeltur med mig och julle. hihi :)


Och vi tänkte att vi måste ju ta kort på skyltarna så att man tror oss när vi säger att vi cyklade till bösshult. :)
Ca 16 km. Vi känner oss
duktiga !


Det ska egentligen stå en 9 bakom 1:an.
Men det såg inte ni att jag skrev nu :)
För tänkte fuska till oss några sådär.. 18 km till.. hihihi.
schh .


Det var det !

Hejdå ! <3

Släng in en fin kommentar!
Postat av: Julia

VI MÅSTE JU BARA VARA BÄST I HELA VÄLDEN!!!! :* puss!



2011-05-03 @ 17:12:02
URL: http://juliaasegen.blogg.se/

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow