Födelsedag och karro !

Hejsvej !

Elvira fyllde 11 år i måndags.
Så grattis till dej syster !


Och samma dag var jag hos karro och jag kan säga att vi tog as många kort!
Hihihi , hade jätte kul !

Och sen så skulle vi köpa glass!
Vi gick till Ica och vi hittade det inte där.
Vi gick till konsum och där fanns det. Men vääldigt lite !
Så sen gick vi till Willys och där fanns det äntligen !

Haha , och då hade vi gått runt i typ hela gnosjö.. xd

Sen så skulle jag till ica och handla med mamma. Tror du inte jag hittar glassen det första jag gör ?
HAHAHA , så jag och karro hade cyklat runt i hela gnosjö i onödan.. -.-
haha :)

Och det är nog inte många som tycker spindlar är söta?
Men det gör Karolina Palm !
Så vi gick runt och letade efter spindlar..
hahaha , skulle ta kort på dom ;)

Här kommer massa bilder från den dagen !


yepp , här är då karros underbara spindel.. HÅLLER INTE MED.
hihi <3



Och här då skulle karro lära mig att åka på en sån där sak.. vad det nu heter.. vippbräda tror jag.. liknande longboard.. och för ni som inte vet vad det är så är det liknande skateboard :) (stavning)


HAHAH , mitt lillfinger blev helt mobbat xd

HAHAHAHAHAH , precis här ramlar karro av gungan ! xd
Fick tyvärr inget bättre kort. :) Men det var grymt kul !

hahaha , mina solglasögon åkte av så va tvungen att fixa dom xd

Men det va allt från den dagen !

Hejdå ! <3

Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow