Konfa

Heej !


Igår skulle vi ha konfirmations läsning i kyrkan.. helt ok.. Bara att det va klockan 10 på morgonen..
Men vi överlevde !
Och sen efter det skulle jag och julle gå hem.. men det blev att vi stannade vid Albin och stod och prata med han i 2 timmar ute i regnet. Haha, mysigt värre ! :D

Sen idag har vi också varit i kyrkan på Gudstjänst, upp dit klockan 10 idag med..
Men vi träffade Conny ! Alltid lika trevligt med gamla lärare :D

Sen var det en utbytes student som var där från spanien, hihi, så jag frågade "Qué tal?" som betyder "Hur mår du?"  hehehe... blev inget mer, men lite kunde jag allt :)

Imon blir det fotografering i skolan !
Åhnej ! Haha, det blir aldrig bra..
Men vi sa att vi skulle få med hela klassen att göra något kul på fotot ! Så det inte bara blir helt "normalt" och tråkigt!
Får ju alltid hoppas att vi lyckas !


Men nu blir det plugg för mig.. usch!




Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow