mobilbilder

Tjaa !

Har precis kopierat bilderna från mobilen till datan !
Och lite bilder hittar man ju :D


Bella, minns du när vi höll på att cykla på den här !? :o




Och när vi bjöd anton och hans syrra på glassbåtar.. ? HAHAHHA, hon åt ett bett sen tappade den.. !




Hihi, julle, när vi va ute och gick och skulle sätta oss någonstans så vi satte oss vid åparken i solen.. men problemen va alla mygg så vi gick typ precis när vi hade satt oss.. hihi :)


Denna bilden är inte alls gammal men va bara tvungen att lägga upp den ! HAHAHA, jag älskar att du kan höja ena ögonbrynet ! VILL MED KUNNA DET ! haha :D



Gick in på ett café i Båstad och fick se det här ! HAHAHA, tror ni jag bröt ihop där inne eller ?
Jag började typ asgarva.. hehe.. Eftersom att julles lilla smeknamn ibland är Jullebulle så va jag bara tvungen att ta kort på det ! :D



En gammal bild från när jag och millan va portdommare uppe på Isaberg !




Hejdå ! <3

Släng in en fin kommentar!
Postat av: isabella

hahah ja usch ... hatar ormar :o :(



HAHAHAHAHAHA men shit så bäst ! lina- hon kommer ta ett bett och sen tappa resten!

5 min senare ... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA ;) SHIT SÅ KUL :d <3

2011-09-03 @ 16:26:04
URL: http://mybellaworld.blogg.se/
Postat av: isabella

hahah ja usch ... hatar ormar :o :(



HAHAHAHAHAHA men shit så bäst ! lina- hon kommer ta ett bett och sen tappa resten!

5 min senare ... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA ;) SHIT SÅ KUL :d <3

2011-09-03 @ 16:26:26
URL: http://mybellaworld.blogg.se/

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow