Karolina palm

Tänkte att min fina vän Karro kunde få ett eget litet inlägg idag eftersom att hon fyller år!
Grattis gumman, och hoppas att du har haft en underbar dag! 15 redan, shit vad tiden gått fort..

Minns du när du, jag och millan blev inlåsta i bastun i sälen !?
och fick typ skrika allt vad vi hade på hjälp!? hahahhaha, shit asså..

eller när vi var i björnrike och vi åkte upp till fel topp, så där stod du och jag medans alla andra va på andra toppen.. HAHAHA, så mobbade är vi..

Alla gånger vi ringt hetalinjen och du har pratat medans jag typ skratta så jag grät! Jösses!

och ska vi kanske gå in på när du va tillsammans med Josef och jag ringde han flera gånger och sa att jag hette Johanna, tillslut fick jag prata med hans mamma och fick typ värsta utskällningen.. HAHA..

Eller våra sjuka bilder från Båstad när vi fick idéen att gå ut mitt i natten och ta kort! :D

Finns för mycket!



två väldigt gamla bilder, jag saknar dej!

Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow