JAG SÄGER BARA : GOTT NYTT ÅR!

Kan säga att vi hade så sjukt kul igårkväll/natt!

Matlagning med suveränt sammarbete! (inte bella i vissa stunder då -.-)
Askul spel, som vi tyvärr inte han komma så långt på menne.. han ju så långt så vi skulle sminka albin iaf! HAHA
Tolvslaget med total fail när vi skulle öppna champanjflaskan.. (stavning?)
Så vi var lite efter och öppnade vid 5över ist.. hahaha!
Sen bad och bastu i tre timmar! Lite tjöt efter det,

Och här kommer endel bilder!


lite oförberädd, men äsch!


Jag älskar den här bilden! så otroligt söt är jag! hehe, inte alls oförberädd här heller.. :D


Sicka matlagningskockar!

Förrätt!


Varmrätt!


Och efterrätten!
Kan säga att det va super! förutom att vi misslyckades lite med efterrätten kanske.. men annars så!


Men anton, blev du lite sur för att du och bella va tvungna att diska? Hahaha, ni hade ju så kul vattenkrig så ;)


Jag säger naw! Såhär blev Albin när vi "piffade" upp honom! HAHAHAHA, söt!


stek med läppstift och allt! ;D


Så jädra asballa är vi! HAHAHAHAHAH, Trevligt folk, trevlig kväll/natt!


Pusshej!

Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow