Soft helg

Heeey!

Igår satte jag mig med svenska häfterna om en massa deckare, har prov på det i veckan och tycker inte att det är något vidare nödvändigt att kunna i framtiden.. Men vi ska skriva en egen bok och då är det väl till viss del bra att kunna.. Haha

Aja, efter det kom Markus, direkt hemkommen från SM, mihi, måste skryta om det, han är grym!
Min simmare :D

Iaf, så va han här tills idag, så det är väl vad min helg har bestått av :)

Och nästa lördag ska jag och mina två bästa vänner till Göteborg för shopping! Kommer bli awesome! Känner verkligen att jag behöver nya kläder! :D

Men nu ska jag sova, Sov sött världen!
Godnatt!


Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow