TRÄNAT

Heeey

Kände att det var dags igen, inte sprungit på hur länge som helst! hahah, Så gav mig ut en runda innan, helt okej!

I helgen va jag med julle och Bella, som jag skrev. Hade as mysigt! hihi
Sen på söndagen kom markus, väldigt mysigt det också! Så det blev en lyckad helg för min del!

Annars sitter jag just nu i min soffa och väntar på att pappa ska göra hamburgare! Helt sjukt hungrig :o

Juste.. sen ska vi snacka om klasströjorna på klassrådet imorgon.
Kommer väl bli som alla andra onsdagar. Känner mig inte motiverad till det med tanke på att ingen annan visar sitt intresse vidare bra. Och när vi kommer med något så är det ingen som verken säger att det är bra eller dåligt. Bara helt neutralt. Knäpptyst, i hela rummet. Vafan?
Jaja, får väl hoppas att någon annan kommer med något kul imon då.

Men nu ska jag fortsätta med mina glosor!
Vi hörs!

Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow