Bad igen.

Hej, hej !

Bad idag igen. Mkt bad nu när det är varmt. :)
Badade med julle och det kommer hända imon igen ! :D

Efter att vi hade badat cyklade vi hem till henne.
Då skulle hennes på någon springträning och då ville vi hänga med. :)
Inte för att spring men för att vi fick korv efter.
Medans dom var ute och sprang gick jag och Julle en liten promenad där i sebjörnarp.
Det var jätte mysigt Julle. <3
Vi hittade en bänk som vi satte oss på.
Då kom en gubbe i en röd bil och bara log.
skit var det. Han satt i bilen och bara gapade och var skit glad.
Det var kul. <3
Och när vi skulle grilla hade dom hade två kak burkar.
Det var kakor med hallonsylt i.
Och MM vad dom var mumsen.
HAHA. Jag och Julle åt upp en sån burk tillsammans. 
Men det var ingen annan som tog så vi tänkte att det gör väl inget ifall vi tar nån. xD

Det var den dagen...och just det!
Jag glömde berätta att min halva tand gick av när jag åt julles polka klubba. xD
Som tur är ska vi till tandläkaren redan imorgon. :o <3


Puss på alla. <3

Släng in en fin kommentar!
Postat av: karolina

sv.

men den va ju super fin?

får jag ha kvar bilden eller måste jag ta bort den? <3

2010-06-30 @ 18:32:46
URL: http://karolinapalm.blogg.se/

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow