18.35 och jag borde plugga mattte..

Hejsan !

jao, vad har hänt.. inte så mycket tror jag.
Det vanliga, mycket skratt, hihi.

Våran matte -och kemilärare sa ett skämt när vi satt och åt,
-vet du hur man får blonda killar att tindra med ögonen?
-öh?
-du tar en ficklampa och lyser i örat så kommer strålarna ut genom ögat.

Och självklart dog vi där mitt i allt. Alla killar som nyss varit skit kaxiga och allt vad dom är blev knäppt tysta, och vi bara bröt ihop! HAHAHA, Absolut asgarvade!
Kanske inte låter så kul men det var det då. HAHA..

ja, och när vi ändå är igång kan jag berätta att vi hade en liten show på kemin!
hahah, Johanna eldade "nästan" upp en tjugolapp.. men hon hade dränkt den i alkohol så den brann aldrig upp..
Sen kom bitte med ett litet trick och till sist var även Anton där mitt i allt och skulle visa sina magiska skills... HAHAH,
Aja, rolig dag!


Pusshej!

Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow