inte för att skryta, men jag bor i svergie

Tjaaa


Vart konfa idag, ganska drygt..

Men sen bar det hem mot Julle för mys med film!
Men som sagt, vi suger, för vi börjar alltid kolla på en film, men hinner bara se halva..
Sen tittade vi på Filip när han va med i Sveriges Smartaste Barn i 5:an, sååå sjuukt sö!
Bella, markus, mikael och nåra till såg vi även i publiken, så sjukt små!

hihi :)

tror inte detta va något nödvändigt inlägg, men kände för det!

Puss&kram!


Släng in en fin kommentar!
Postat av: isabella

ofta man såg mig?! när de gick på tv, va jag aldrig med?? :O jag lyckades komma på kanten så jag kom inte med :o den filmen vill jag se!! :D <3

2011-12-17 @ 20:37:34

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow