SKRÄCKFILM

Hej alla roliga människor där ute !

Igår så var jag, david och bianca och åkte pulka !
As kul !
Sen så hämtade jag och david upp Isabell vid buss stationen.
Så stack vi upp till bianca och spelade kort, HAHA, och hade popcorn tävling, (y)
Sen så tittade vi på skräckfilm, Hostel, fyf*an vad äcklig ! och läskig ! .. :o
Och inte bara det, utan sen så skulle jag och david så GÅ hem mitt i natten..kul.
Osso självklart ska david gå och skrämma upp mig ännu mer .. -.-
HAHA, men det var kul (Y)



HAHAHA, jag och Isabell tittade i en massa HM tidningar och hittade en massa söta små bebisar så det var vårt underhåll ett tag ! ;) bianca och david tyckte inte vi var kloka ! HAHAHA.
GILLA BILDEN !
Så grymt söta ! <3

Hejdå ! <3

Släng in en fin kommentar!
Postat av: carolina

sista bilden va ju snuskig xd

2011-02-15 @ 18:26:53
URL: http://carolinans.devote.se
Postat av: Julia

ååå saknar er!!!

2011-02-15 @ 20:57:07
URL: http://juliaasegna.blogg.se/
Postat av: matilda

aaaaaaaaaaaw! gullig bild! ;*

2011-02-17 @ 14:04:29

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow