en natt i tält och ösregn !

Hej !

Kom precis hem från bella.
Vi har tältat ute på hennes trädgård.. haha.. I Ösregn !
Det regnade hela natten ! Så allt blev ganska blött..

Vi tittade på skräckfilm !
Tänkte titta på "the Grudge 2" eftersom att jag och julle redan hade sett ettan.. man som sagt glömde julle självklart den filmen hemma så vi ladda ner den ist, och när den va klar såg vi att vi hade laddat ner första..
så ja, var väl bara att se den igen, haha, och bella vågade inte titta så jag och julle satt där livrädda och skrek medan bella försäkte vara fullt fokuserad på något annat !

Sen kan jag då tala om att jag och julle har inte sovit en blund inatt ! så har inte sovit på ett och ett halvt dygn snart.. bella tänkte också sattsa på det men hon somna så det blev inte med det för henne. ;D

Shit vad kul det är att tälta med sina vänner !
haha , vi hade otroligt roligt, både natt och dag. ;D

Verken jag eller julle hade våra kameror med oss så det blev inga kort från denna roliga stund men ni får klara er med ett foto som vi tog från när dom firade min födelsedag !
haha :)




Mina små galningar !


Pusshej ! <3

Släng in en fin kommentar!
Postat av: Julia

ååå vad kul vi hade! när jag kom hem sov jag från 1 till 4 ahahah<3 ganska trött! jag hade 13 myggbett på vänsterarm och 18 på höger! asså fyfan vad det kliar och det gör ONT! ;( snyft!



är denna kommentaren tillräckligt lång nu?



annars kan jag ju börja prata om nåot annat ;) ahah nej då tycker ni bara jag är jobbig...



hej dåå

2011-06-23 @ 16:59:07
URL: http://juliaasegen.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack! :)

Jättefin header du har!

2011-06-25 @ 15:10:12
URL: http://maja.blogg.se/

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow