datan kolapsar

HEEEJ !

Äntligen tillbaka !
jo, min dator har itne fungerat som den ska de senaste dagarna.. eller veckorna -.-
Har inte kunnat vara inne på internet.
Så därför har det inte heller blivit något bloggande som ni kanske ha märkt.

Just nu tror jag att jag bara kan vara inne för tillfället.
Så blir nog ganska långt mellanrum mellan inläggen, men då vet ni varför..
Men när det funkar ordentligt lovar jag att lägga in en massa bilder och skriva om allt som hänt under det tiderna som varit ;)

Ha det så bra !


Puss ! <3

Släng in en fin kommentar!
Postat av: JosefineSvensson

Fiin blogg :)

2011-03-30 @ 19:46:52
URL: http://jooossaann.blogg.se/

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow