Orientering

Hej !

Som jag kanske har meddelat innan så har vi haft orientering i skolan idag.
Och som sagt slog ju jag och julle vad med gustaf och Oskar.
Men dom va så tråkiga så dom ville inte slå vad om något..
(dom var la osäkra på om dom skulle vinna, så dom vågade inte ;) )

Men dom vann iaf.. men med bara 1,35 minuter.

Vet inte hur långt vi sprang med dom sprang på 18,05 min och vi på 19,40 min.
Och med tanke på att dom tränar varje dag och jag och julle som kanske är ute och springer någon gång ibland.
Så är ju dom i ganska mkt bättre form..
haha, så jag och julle är nöjda med våran tid ;)

Tror vi kom 3:a eller något..
Vi va iaf bäst av tjejerna ! :D

Rolig dag !

Men nu ligger jag här och nästan somnar.. haha, är skit trött !
Hoppas jag blir piggare tills ikväll när vi ska till farmor som fyller år.

Grattis till dej ! <3

Hejdå ! <3

Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow