Valborgsmäss... hur-det-nu-stavas..

Hejj !

Det var ju valborgsmäs.. -hur-det-nu-stavas i lördags .
Majbrasa va det iaf.
Brann så fint mitt ute på sjön.
Så jag, julle och david satt på min brygga och tittade på det, raketer och lyssnade på när dom sjöng saker borta på Åparken (andra sidan sjön).
Hihi , vi hade så roligt så.

Här kommer bilder !

Jag: vilka konstiga chips, dom är släta på ena sidan och inte på andra..
liten stund efter:
David: HAHA, kolla chipsen! dom är inte likadana på båda sidorna!
Julle: Lina sa det nyss..  det står på påsen att dom inte är det..
Jag och david: ahaaa..

liten stund efter igen:
Jag: HAHAHAH, men titta !! det står ju på påsen !
Julle: men det va ju det jag sa..?
Jag: aahh..juste..

HAHA, oherregud.. lite tröga. xd


Någon mer än jag som seeeer ljuseet !!??
döden är nära.. hahah :)

Davids magi..

Puss !

yeh, davidmannen .

haha , ramlar du i ?

HAHAHAH, titta davids min ! :')

Det var allt sen den kvällen !

Pusshej ! <3

Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow