Live like heaven is on earth

Hej!

Va med mamma och elvira och shoppade lite i lördags, hittade snygga shorts till sommarn och lite annat smått och gått!
Sen va det bio med Hungerspelen. Har läst boken och är på andra delen så va ju bara tvungen att se filmen!
Mycket bättre än vad jag hade trott faktiskt, man brukar säga att filmen är jätte dålig om man ser den efter att man läst boken, och ja trodde faktiskt det skulle vara så, men absolut inte!
Som sagt, mycket bättre än förväntat!
Nu är det bara att gå och vänta på att del 2 kommer ut. :D

Annars har det inte hänt mycket under påsk, hade tänkt plugga lite eftersom det kommer prov i veckan, men det har skitit sig totalt.. haha..

Två ord kan beskriva mig nu: JAG SAKNAR SOMMAREN!
åh, tittar på en massa gamla foton och blogginlägg från i sommras, saknar stort!
Så jag och Julle har grejat en lista till kommande sommar om vad vi ska göra!
och jag lovar, dom veckorna kommer inte räcka till! hihi :D


Bild från turkiet.



Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow