Mikael tornving

Hallåja!

Igår var jag och pappa på gymnasie sak i värnamo.. träffade även Julle och Bella som var där med sina föräldrar.
Dom pratade lite om teknik linjen och vad den innebär och vilka jobb man kunde få, blabla.
Har verkligen inte bestämt vilket jag ska gå och så än, och det är ju ett år kvar, men ändå bra att vara ute i god tid och kolla vad de olika linjerna är för något! :)

Mikael tornving, ni vet han som är med i Johan Falk filmerna och playa de sol?
Iaf, han höll i föredraget och fick hela tiden pupliken att skratta..
Haha, nu vet han vad jag heter, ballt :D
Min nya kompis!




Pusshej!


Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow