Åsenskolan.

Tjenixen !


Yepp. 2 dagar avklarade nu iaf. ;D
Haha. bara 3 år kvar nu.

Det ska vi nog klura oss ut ur. ;) <3

Imon ska vi har någon utflykt till tölltorp och gå på industrimuseum...jätte kul. -.-
aa. Bättre än att han lektion iaf. haa. :D <3


Jag vill bara berätta att om du ska möta någon i ...men shit. JAG GLÖMMER ALLTID BORT VAD DET HETER.
Just det. BILJAD. :)
Ja, om du ska möta någon i det ska du möta mig. :)
Eller aa. det bror på om du är bra eller dålig. Vill ha svår eller lätt motståndare...hahah host*
Körde det innan och medans viktor fick ner säkert 6 kulor fick inte jag ner en ända. -.- eller jo EN. hahaha. men med hjälp. haa :D

HAHA. grymt kul. (y) <3


Pusshej.
<3

Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow