GOD JUL !

Tjena !



Ja, det var ju julafton igår !

Hann tyvärr inte blogga något då.

Så det får bli att säga GOD FORTSÄTTNING istället. ;)

Hoppas alla har haft en bra jul och fått en massa fina klappar.
Det har iaf jag !








Släng in en fin kommentar!
Postat av: Julia

Hej älskling!!



Jag saknar dig!!♥

vad har du fått för fina julklappar :P

jag fick massor!

Bland annat ett par tofflor:P duvet jag fryser ju ALLTID om fötterna:P som ser ut som små isbjörnsfötter:P jag ska döpa dom till något is-igt som ismael;) hahha nej något fint:P



Vi måste ses snart !!! saknar dig massor!!!!♥♥♥

2010-12-27 @ 13:16:18
URL: http://juliaasegna.blogg.se/

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow