Bianca fransson.

Tjena bloggen!

Ja, som ni vet har jag inte bloggat på...hurlängesomhelst.
Men ahr varit med Bianca i hennes mosters stuga i Melby.
Gjort massa skoj.
Och tagit en HEL DEL kort.
Som kommer in. ;D





HAHAHA. Ser ni min miin?
Jag tror jag såg något äckligt precis när hon tog kort. xD



haha. Vi badade med bikini och linne.




HAHAHA. Vem tapetserar sin soptunna ? xD
shit, ;D







 
HAHAHA. Dom hade raggar traff. ;)




Hejda <3


Släng in en fin kommentar!
Postat av: viktor j

haha nice!=)

2010-07-28 @ 21:00:07
Postat av: Olivia

Va fina ni är!

Och vilka fina bilder du tar:)

Kram

2010-08-12 @ 21:03:13

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow