anonym

Hejsan!


Jag fick en komentar av en anonym person som skrev att han/hon tyckte jag skulle ta bort snön som faller ner på bloggen.
Och du , jag håller helt med dej !
Men min kära kompis bianca fransson satte dit det.
Och jag har inte en aning om hur man tar bort det..
Så jag får väl anlita henne en vacker dag till att göra det.
haha , :)
Men där fick du svaret på det !

Hejdå ! <3



Släng in en fin kommentar!
Postat av: BIANCA

kan bara berätta att jag inte heller har en aning.. :o

2011-04-28 @ 17:55:44
URL: http://biancamathilda.devote.se
Postat av: Anonym

Tack och itt namn är Annie och går på din skolan.

2011-04-30 @ 13:41:52

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow