fel ställe !?

Heej !

Som ni märker är ju alla dom här inläggen som jag just laddat på från i somras så att ni inte tror att jag va där nu.. haha :D



Har ju varit tennisveckan här nere iår igen.. och ja..
.. det betyder ju fullt pådrag ! HAHAHAHA .. shit.. :D

hamnat på fel ställe ? det tror jag.. -Hörru ! alperna ligger i frankrike, inte här ! :bigeyes: :thumbup:

Haha, nä, men dom hade ju byggt en liten skidbacke nere vid stranden iår också..
Jag åkte premiär åket på den förra året kan jag meddela ! :D

Bild från det !


hahahahha.. :D


Sen va vi även i en liten mysig hamn, så kallat kattvik :)


Dom hade gjort ett hjärta på himlen, måste säga att det va häftit att se ! :) haha ;D

Hejdå ! <3


Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow