Födelsedag

Julle har ju fyllt  år i sommar med, så jag och bella stack till henne lite snabbt innan alla hennes gäster skulle komma och lämnade över presenter och och cupcakes som vi hade bakat !
hihi <3



hahahaha, jag slickade karamellfärg.. hahhaha, och ja, här har vi resultatet efter det.. ;D

Fint där bella ! haha, hon hade köpt en perfym och jag en t-shirt :)

Och vi skulle ju gå hem med.. så blev det lite bilder :)


Det va den dagen !


Pusshej ! <3


Släng in en fin kommentar!
Postat av: Julia

ååå va brun jag va då.... nästan till o med söt.... suck...

2011-08-29 @ 21:34:26
URL: http://juliaasegen.blogg.se/

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow