Ambulans ! :o

Tjena !

Hade träning på morgonen idag uppe på berget.

Skulle åka upp och ta första friåket.
Vad tror ni händer då ?

Jo, klart att karro ska ramla och vurpa flera kullebyttor !
Skidorna flyger åt var sitt håll och hon bara ligger kvar i backen.
Jag åker ner och ska kolla hur hon mår.
Hon bara gråter och säger att hon inte kan resa sej.
Då var ju jag tvungen att hämta hjälp.
Så åkte ner och hämtade en skoter.
Den kom, men hon kunde ju inte resa sej så dom fick hämta en bår..eller släde..eller vad det heter.
Så åkte som iväg.

Sen får jag ett sms och hon säger att hon ligger på sjukhus.
Hade åkt ambulans in.. :o

Men efter ett par timmar så fick hon åka hem.
Så det var ju tur. men ändå.

Känner ingen som skadar sej lika mkt som du älskling ! :o

hihi, galen bild från idre !
SÖTASTE.



Pusshej ! <3



Släng in en fin kommentar!
Postat av: Julia

GALNING!!



Hälsa henne

2011-01-06 @ 22:49:46
URL: http://juliaasegna.blogg.se/
Postat av: karolina

men älsklingen min.

<3

2011-01-07 @ 17:21:50
URL: http://carolinans.devote.se

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow