a6

Hallå!

Eftersom att Julle, skitungen, är på soft spaaa. Borta nu slutet av hela lovet..
Så tog jag och bella bussen och stack till jönköping för lite shopping!
Och ja, lite köp blev det allt, även små juklappar..

haha, bella blev lite sådär småsur på mig för att hon ville veta vad jag köpt.. men nej, nej.
Vänta till jul hörru!


På vägen hem hade vi så tråkigt så vi satt och räknade ihop summan av alla hennes kvitton hon hade i sin plånka..
jag gissade på 20 000 kr.
OCH GISSA VAD VI FICK DET TILL?
20 238.. eller nått.. Men erkänn grymt gissat !?

så, så mkt har hon slösat på 1 år.. ca.. jösses bella.. haha :)





Imon kommer karro!
Saknat dej massor gumman! Så ska bli skönt att träffa dej!
Slänger in en bild från en gång när vi var lite galna och bakade. :)


hihi, Puss!

Släng in en fin kommentar!
Postat av: Karolina

Haha fin bild !

Saknar dig meeeed <3

2011-11-06 @ 11:31:18
URL: http://carolinans.debote.se

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow