ursäkta.. | FOTODAG!

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen.. många har tjatat.. hehe..

Först hade jag inget att skriva om men det har hänt ganska mycket nu de senate dagarna,
blir för mycket i ett inlägg men kommer upp senare.

Kan börja med att vi hade fotodag i skolan igår.
Det kom en tjej från vad-det-nu-va och dom där hade ett projekt om mer fotokunskaper i skolorna.. eller något..
iaf, så då fick dom som ville va med på det, vi va kanske 10-12 st och hon skulle prata lite om fotografering och lite så.
Men eftersom alla hade olika kameror så blev det lite krångligt att gå igenom detaljerade inställningar och sånt men det gick bra ändå!
Sen fick vi självklart gå ut och fota, så va ute i typ 2-3 sammanlagt kanske, så jädra soft skoldag!

Hade inte en enda lektion! Förutom teknik i slutet..
Men den va också helt ok eftersom vi skulle plocka isär en dator..
Men hur han fick mig och Bella i samma grupp har jag ingen aning om, men vi löste det super bra ändå, eller vad säger du bella !? :D
 
Bilder från denna dag kommer upp senare!

Detta blev nu ett väldigt långt inlägg.. höh.


Puss!

Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow