Bilder sen sommarn!

När jag ändå håller på att blogga som tusan så kan jag lägga upp lite bilder sen tidiare i somras :)
 
 
Som ni ser har många av bilderna inget sammanhang alls, och ja, så är det. Men Jag och min far har varit på en liten semester på semestern ner till Österlen. Och på vägen dit stannade vi till i Höganäs, Malmö och smygehuk (sveriges sydligaste punkt), sov på ett ställe som heter skivarp i två nätter där vi då var i Ystad en dag och lite andra små ställen.
På vägen hem hamnade vi i Lund, där av domkyrkan på en av bilderna, (den grå), och åkte runt till en massa slott som fanns på vägen hem, sen slutligen några kort från Båstad med, haha, fin resa! :D
 
Sedan har jag varit med Julle i varberg och vi åkte till klippan där ronja rövadotter spelades in, häftigt! och gjorde lite andra saker, men blev tyvärr inga kort därifrån, eller inte på min kamera iaf :/
Sen tog jag tåget till Bella där jag stannade en natt, tog med två bilder därifrån :)
 
Haft as kul med er tjejer! synd bara att vi inte har hunnit träffas alla tre.. :(

Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow