Sommarlovet

Heey!
 
Jag förstår att ni har läst "TREA!" ett antal gånger för mycket nu så kände att när jag nu sitter här och ändå inte har något att göra kan jag likaväl skriva ett inlägg, eller flera ;)
 
Tror inte jag har lagt upp några foton sen konfirmationen? Måste erkänna att jag höll på att göra det då, men mitt redegeringsprogram ville inte sammarbeta så jag blev sur och la ner det och sen glömde jag bort det.. hehe..
 
Men här kommer dom!
 
Våran helt underbara konfaledare! Vi kommer sakna dej Maria!
 
Kom även på att jag har inte lagt upp några bilder sen strandgårdelägret heller?
Isf, här kommer dom också:
 
Hhahaha, jag och Bianca skulle göra volt så hon liksom rullar över mig och landar på fötter, men så landa hon mitt på huvet... hhaha, stackarn :)Hahahaha, hur går det Albin? ;)Omg! så sjukt söööt! dör i dina ögon!

Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow