TREA!

Hallå!

Som jag sagt, eller det tror jag iaf att jag sagt, att vi har varit med i en mattetävlning?
Vi kom ju vidare till sverige final och låg då delad etta, så vi fick skicka upp 4 st mattesnillen till Stockholm där de sedan fick vara med i ytterliggare en tävling, Kom till finalen där det bara var tre lag!

När jag och julle fick reda på det satt vi i en kyrka och det skulle va tyst, men vi blev helt överlyvkliga och typ började skrika... Äsch då!

finalen var dagen efter och där kom vi då trea, om vi skulle vunnit hade vi gått vidare till nordenfinal, men är sjukt nöjda med en trea ändå!

Dessutom var vårt projektarbete näst bäst! VI ÄR GRYMMA!
Skulle bara säga det, hihi :)


Släng in en fin kommentar!

Släng in en kommentar !

Kommer du ihåg ditt namn? om du gör det, skriv det här:
lägg mitt värdefulla namn på minnet!

E-postadress: (syns ej)

din bloggadress:

Ge en lång kommentar här:

Trackback
RSS 2.0
Free Lines Arrow